Za nami je en teden vsakodnevnega uživanja, raziskovanja, ustvarjanja, grajenja in bivanja v gozdu. Vsak dan smo se z otroki zgodaj zjutraj odpravili v gozd. Najprej smo iskali teren, kjer bi lahko izdelali svojo hiško in v gozdu našli škrata, kateri nam je dal tudi večjo motivacijo za bivanje v gozdu.

  1. dan smo si najden prostor v gozdu počistili –   grabili smo listje in čistili vejice.
  2. dan smo iz bršljana izdelali zavese in zgradili šotor iz vej.
  3. dan smo poslušali pravljico in zgradili hiško za gozdnega škrata.
  4. dan smo po gozdu tekali, se igrali z vejami in našo hiško okrasili s furnirjem katerega so otroci porisali z barvicami.
  5. dan je bil pa najdaljši saj smo v gozdu tudi zajtrkovali. Po zajtrku je sledila prosta igra otrok in izdelava obročev za naše deklice – gozdne vile in lokov za dečke – gozdne može.

Preživljanje prostega in vzgojno-izobraževalnega časa v gozdu ima za otroke številne pozitivne učinke. Otroci so v naravi manj obremenjeni, svobodneje razmišljajo in so zato bolj ustvarjalni. Otrokom gozdni teren omogoča naravno gibanje, kar vpliva pozitivno na razvoj možganov in posledično motoričnih in učnih sposobnosti. V gozdu se otroci lažje umirijo, so bolj sproščeni in lažje gradijo medsebojne odnose. Preko igre pridobivajo raznolike veščine potrebne za vsakdanje življenje. Preživljanje časa v naravi v vsakem vremenu vpliva ugodno na zdravje otrok. Otroci pridobijo pristen stik z naravo ter jo zato boljše razumejo. Otroci razvijajo občutek za odgovornost do narave, jo bolj cenijo in varujejo.

Zapisala vzg. Karmen Ferčec

 

(Skupno 156 obiskov, današnjih obiskov 1)